nyt kød

What up Blog'A'Dub?

Thyge den syge har addet mig som skribent på bloggen, og jeg vil fremover dække events i København, som f.eks. de svedige, 'Skanky' fredage i Rusts bassment og poste indlæg om musik jeg synes der er fed.

Jeg er for det meste tilhænger af det mere hardcore aspekt af dubstepens verden og er mindre begejstret for low-tempo melodiøs dubstep. Et nummer jeg hører meget lige nu er nedenstående track. Det er super svedig og jeg får stadig kuldegysninger når jeg hører droppet i starten af sangen. Sangen er forresten også blevet nomineret som årets sang til Dubstepforum.com's award, som Thyge før har nævnt.



Jeg vil fremover skrive meget lidt info om tracks og blot poste links eller youtube-klip, da det er hvad jeg foretrækker når jeg selv browser igennem blogs.

Jeg er forresten også selv igang med at lave noget dubstep med en ven, så glæd jer, det bliver mash-up dubstep going pop going psycho in the ass motherf.... Det bliver vildt. Ligesom det her track:



Jeg glæder mig til at fyre den af på bloggen.
Peace

3 kommentarer:

Thyge sagde ...

og noget andet syygt er, at jeg også får bedre tid til at skrive mere om tracksne! Så nu bliver det bare en mere dope blog!

Matias sagde ...

when i look at you er rough as fuck

Sune sagde ...

yeah :) explicit er mean as fuck

Send en kommentar