Dubstep klub i Århus!

Besked fra Strange Ears:

Vi ses i aften!

Der er stadig masser af billetter i døren, så vi skal nok få jer alle ind, men det er nok en god idé at komme tidligt.

Dørene åbner kl. 20, og koncerten starter kl. 20.30


Fordi i er så mange herinde der savner dubstep i århus, har Strange Ears lavet en ny dubstep klub i Århus, med en række af de andre seje mennesker i Århus som gerne vil dubsteppen.

Klubben hedder DUBCLUB, og kører for første gang Fredag D. 9 April på studenterhus århus.
Meld jer ind i den nye gruppe her, og lad os høre hvad i vil høre!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fuck hvor nice :D. Hvad for en stilart er det vi snakker om? For har efterhånden været til en del dubstep events. Men det er lidt som om at der altid bliver holdt lidt igen istedet for at give den max hammer med det grove.

Klaus sagde ...

Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Jeg er også klar på noget ond dubstep. Udover det er jeg træt af at alt foregår udelukkende på Facebook efterhånden.. Ellers fedt tiltag, vi har brug for nogle dubstep events

Anonym sagde ...

hej
er det muligt at der er et sted man kan lære dubstep dans?

jeg synes det ser rigtig godt ud, men har ikke en rytme i kroppen.

så har sku nok brug for en til a guide lidt... bor i trekandten.

mail.: Berntsen_jan1987@hotmail.com

Send en kommentar