Maria Am Ostbahnhof 09

Den 31.01.2009 var jeg i Berlin med nogle af mine venner. På den tur, var vi smuttet forbi Maria Am Ostbahnhof, hvor Skream og Benga skulle spille. Nu sidder jeg og søger lidt på forskellige ting og wubti - ved et rent tilfælde stødte jeg ind i dette lydclip, som er livemixet fra selvsamme koncert.

LINK:

http://www.play.fm/recording/ctm09roundblackghostsmariaamostbahnhofberlin_de2009013124755

Afspilleren fik desværre bloggen til at arbejde ret langsomt, så har linket til den i stedet.

3 kommentarer:

Sune sagde ...

Hah! YEAH hvor nice. jeg hører lige klippet når jeg kommer hjem til Kbh igen. Det var en fucking syg koncert! :)

Sune sagde ...

Og jeg laver lige min jomfrupost i aften. Det bliver spændende om jeg har noget i godteposen. :)

Thyge sagde ...

Det var mega dope!
Jeg glæder mig til at se hvad du har! KBH-korrespondenten ;)

Send en kommentar