Cinematic Dubstep

Et album, som jeg høre rigtig meget lige nu, er Cinematic Dubstep vol. 2. Det er simpelthen perfekt at høre i bilen på vej på arbejde! Jeg har altid hørt en del acid jazz, som f.eks. St. Germain, Sayag Jazz Machine m.v., og har i længere tid gået med tanken om selv at lave noget dubstep med jazz elementer ind over. Bl.a. derfor blev jeg glædeligt overrasket over at finde dette release :)
Albummet er udgivet på DubKraft Records. I kan købe albummet på Dubkraft Records

DubKraft skriver selv om udgivelsen:
"A plethora of dubstep producers across the world developed a soundtrack for a movie never made, expanding horizons and creating emotional tensions that resonates through your soul on the dancefloor, at home or even in the metro, with your best pair of headphones on."

Her kan i lytte lidt til albummet. Det eneste nummer der mangler er det, som originalt er nummer 7, Furesshu - Unforgivable.




Argh pis og lort! De er blevet fjernet fra youtube, og virker derfor ikke. Nu har I en playliste, jeg finder hurtigt ud af om jeg kan finde nogle af numrene andre steder.

PS. Hvis i kan lide dette så tjek sidste album anbefaling, hvor man kan høre et par lækre intronumre til Caspa&Rusko's Fabrivlive 37. Bl.a. L-wiz's fantastiske Girl from codeine city.

0 kommentarer:

Send en kommentar