FLASH festival

hva så der?

Det er godt nok lidt sent ude, men jeg synes lige jeg ville lægge en post alligevel.

Hvis i ikke har noget lavet i aften og skal get your drink on, så synes jeg i bør tjekke FLASH FESTIVAL ud på PARK på Østerbrogade 79.

Der er 4 scener/arenaer som byder på tech/minimal/dubstep og andet godt.

Det (IMHO) bedste danske dubstep-crew OHOI er vært for en dubstep/drum'n'bass arena denne aften, som jeg synes er værd at tjekke ud. Lineupet er:

2000F
JSL
KRISTOBAL
TIM DRIVER

Prisen for denne herlighed er den nette sum af 150 kr, hvilket er lige rigeligt for min pengepung, hvis jeg skal overleve resten af måneden. MEN! hvis du har masser af penge, så gør det!

Event info: http://www.facebook.com/event.php?eid=266987438803&ref=ts

Vi ses (måske) i aften!

0 kommentarer:

Send en kommentar